რესურსი 1.
https://drive.google.com/file/d/0Bwi9Ew7-R065M2J2WHgzS2hnZUE/view?usp=sharing
ინსტრუქცია:
ეს რესურსი გავაკეთე Power point-ში და გამიზნულია ინგლისური ენის გაკვეთილისთვის-პროექტზე სამუშაოდ თემაზე: ნიუ იორკის ღირსშესანიშნაობები ანუ
The sightseeings of New- YORK.
რესურსი დამეხმარა, რომ მიმეღწია სასწავლო მიზნებისთვის X კლასში - სასაუბრო თემაზე - Where would I like to go - AND WHAT I WISH TO SEE..
აშშ-ში ჩემმა მოგზაურობამ დამიგროვა დიდი მასალა, რომ მოსწავლეებს გავუღვივო ინტერესი მეგობარი, შორეული ქვეყნის კულტურის, ტრადიციების და ყოფის შესახებ.
რესურსი შესაძლებელია გამოყენებულ იქნეს მრავალჯერ და სხვადასხვა კლასებში. ამ სლაიდშოუს შემდეგ მოსწავლეებმა იმუშავეს და მოემზადდნენ პრეზენტაციისთვის- სად ,რომელ ქვეყანაში წავიდოდნენ მომავალში და რის ნახვას ინატრებდნენ..
რეფლექსია:
ეს რესურსი გამოვიყენე სასაუბრო გაკვეთილზე და მოვახდინე მოსწავლეთა ინტერესის და მოტივაციის გამოწვევა. რა თქმა უნდა ყველას გააჩნდა სურვილი, რომ ენახათ მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანა, მაგრამ ამერიკა სიშორის გამო უფრო მიუწვდომლად ეჩვენათ და ძალიან დიდი ინტერესით უსმენდნენ ჩემს შთაბეჭდილებებსაც..მომდევნო გაკვეთილზე მოიტანეს ეგვიპტე, ტაილანდი, რომი და ესპანეთი. მუშაობდნენ გუნდურად , პრეზენტაციის დროს ყველა მონაწილეობდა..სვამდნენ კითხვებს, გამოთქვამდნენ აზრებს..
სასწავლო მიზნებს მივაღწიე და მოსწავლეებმა გაიღრმავეს ცოდნა, ასევე განუვითარდათ დამოუკიდებელი მუშაობის და ძიების უნარ-ჩვევები.
რესურსი 2.
https://drive.google.com/file/d/0Bwi9Ew7-R065VF9lLVRRcVRpeEpOMjlEMUpZUnMyU28tbzVF/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0Bwi9Ew7-R065M2J2WHgzS2hnZUE/view?usp=sharing
ინსტრუქცია:
ეს რესურსი გავაკეთე Power point-ში და გამიზნულია ინგლისური ენის გაკვეთილისთვის-პროექტზე სამუშაოდ თემაზე: ნიუ იორკის ღირსშესანიშნაობები ანუ
The sightseeings of New- YORK.
რესურსი დამეხმარა, რომ მიმეღწია სასწავლო მიზნებისთვის X კლასში - სასაუბრო თემაზე - Where would I like to go - AND WHAT I WISH TO SEE..
აშშ-ში ჩემმა მოგზაურობამ დამიგროვა დიდი მასალა, რომ მოსწავლეებს გავუღვივო ინტერესი მეგობარი, შორეული ქვეყნის კულტურის, ტრადიციების და ყოფის შესახებ.
რესურსი შესაძლებელია გამოყენებულ იქნეს მრავალჯერ და სხვადასხვა კლასებში. ამ სლაიდშოუს შემდეგ მოსწავლეებმა იმუშავეს და მოემზადდნენ პრეზენტაციისთვის- სად ,რომელ ქვეყანაში წავიდოდნენ მომავალში და რის ნახვას ინატრებდნენ..
რეფლექსია:
ეს რესურსი გამოვიყენე სასაუბრო გაკვეთილზე და მოვახდინე მოსწავლეთა ინტერესის და მოტივაციის გამოწვევა. რა თქმა უნდა ყველას გააჩნდა სურვილი, რომ ენახათ მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანა, მაგრამ ამერიკა სიშორის გამო უფრო მიუწვდომლად ეჩვენათ და ძალიან დიდი ინტერესით უსმენდნენ ჩემს შთაბეჭდილებებსაც..მომდევნო გაკვეთილზე მოიტანეს ეგვიპტე, ტაილანდი, რომი და ესპანეთი. მუშაობდნენ გუნდურად , პრეზენტაციის დროს ყველა მონაწილეობდა..სვამდნენ კითხვებს, გამოთქვამდნენ აზრებს..
სასწავლო მიზნებს მივაღწიე და მოსწავლეებმა გაიღრმავეს ცოდნა, ასევე განუვითარდათ დამოუკიდებელი მუშაობის და ძიების უნარ-ჩვევები.
რესურსი 2.
https://drive.google.com/file/d/0Bwi9Ew7-R065VF9lLVRRcVRpeEpOMjlEMUpZUnMyU28tbzVF/view?usp=sharing
ინსტრუქცია:
აღნიშნული რესურსი აწყობილია Power point-ში და განთავსებულია ჩემს ბლოგზე შესაბამისი ბმულით - სასწავლო რესურსებში. რესურსი ხელს უწყობს სასწავლო მიზნების მიღწევას XII კლასში, თემის - Appliance of science (გვ.71.2)გავლისას,კერძოდ, ტექსტის -Ig NOBEL PRIZES შესწავლისას(Gateway B1+).
ეს უბიძგებს მოსწავლეებს კვლევის და ცოდნის გაღრმავებისკენ. გაკვეთილი - პროექტის ჩატარება ამ თემაზე შედეგიანია. მეტი მოსწავლის ჩაბმას უზრუნველოფს და დარგების მიხედვით ნობელის პრემიის ლაურეატების წარმოდგენის საშუალებას იძლევა...ასევე გამდიდრება შეიძლება სხვა კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით და იძლევა გუნდური მუშაობის, კვლევის და თანამშრომლობის შესანიშნავ საშუალებას.
გარდა ამისა, შესაძლებელია ამ რესურსის მოდიფიცირება, თარგმნა და გამოყენება მრავალჯერადად - როგორც უცხო ენის, ასევე სხვა საგნის გაკვეთილებზე თუ წრეობრივ მეცადინეობებზე.
გარდა ამისა, შესაძლებელია ამ რესურსის მოდიფიცირება, თარგმნა და გამოყენება მრავალჯერადად - როგორც უცხო ენის, ასევე სხვა საგნის გაკვეთილებზე თუ წრეობრივ მეცადინეობებზე.
რეფლექსია:
ამ რესურსის შექმნა განაპირობა იმ ფაქტმა, რომ თემის"IG NOBEL PRIZES"ის შესწავლამდე, გონებრივი იერიშის დროს, აღმოჩნდა, რომ მოსწავლეები ცუდად, ან სულ არ იცნობდნენ ალფრედ ნობელის დამსახურებას, პრემიის შემოღების მიზნებს, ლაურეატებს და დარგებს, რაშიც ჯილდოვდებიან გამოჩენილი ადამიანები მთელს მსოფლიოში. დავსახე მიზნები, რომ ჩემი პრეზენტაციის ჩვენების შემდეგ , წყვილებში მიმეცა სამუშაო პროექი-გაკვეთილის ჩასატარებლად...
ჩემი რესურსი გაკეთებულია სლაიდებით და შეესაბამება ესგ-ით მისაღწევ შედეგებს. მისმა ნახვამ გამოიწვია მოსწავლეთა დაინტერესება, მოტივაციის ამაღლება და გაუჩნდათ ძიების სურვილი .. მაგალითად, ირაკლი ბუთხუზმა მოისურვა პრეზენტაციის გაკეთება დნმ -ის კვლევაში დაჯილდოებულთა წარმოდგენაზე...მომდევნო გაკვეთილზე თითქმის ყველა მზად იყო სხვადასხვა დარგში წარმოედგინათ მინი- პრეზენტაციები.
გაკვეთილზე დასახულ მიზანს მივაღწიე და მოსწავლეებმა კარგად წარმოადგინეს მათ მიერ მოძიებული მასალები და პრეზენტაციები. ამ პროექტმა აამაღლა მათი მოტივაცია და ინტერესი თემის შესწავლისადმი. ამასთან ერთად განუვითარდათ დამოუკიდებელი მუშაობის, კვლევის და გუნდური მუშაობის უნარები.
ამ რესურსის გამოყენება შესაძლებელია თითქმის ყველა კლასში და საგანში მრავალჯერადად - სხვადასხვა კლასებში. ასევე შესაძლებელია მისი მოდიფიცირებაც - ქართულ ან რუსულ ენებზე შესაბამისი გაკვეთილებისთვის.
ჩემი რესურსი გაკეთებულია სლაიდებით და შეესაბამება ესგ-ით მისაღწევ შედეგებს. მისმა ნახვამ გამოიწვია მოსწავლეთა დაინტერესება, მოტივაციის ამაღლება და გაუჩნდათ ძიების სურვილი .. მაგალითად, ირაკლი ბუთხუზმა მოისურვა პრეზენტაციის გაკეთება დნმ -ის კვლევაში დაჯილდოებულთა წარმოდგენაზე...მომდევნო გაკვეთილზე თითქმის ყველა მზად იყო სხვადასხვა დარგში წარმოედგინათ მინი- პრეზენტაციები.
გაკვეთილზე დასახულ მიზანს მივაღწიე და მოსწავლეებმა კარგად წარმოადგინეს მათ მიერ მოძიებული მასალები და პრეზენტაციები. ამ პროექტმა აამაღლა მათი მოტივაცია და ინტერესი თემის შესწავლისადმი. ამასთან ერთად განუვითარდათ დამოუკიდებელი მუშაობის, კვლევის და გუნდური მუშაობის უნარები.
ამ რესურსის გამოყენება შესაძლებელია თითქმის ყველა კლასში და საგანში მრავალჯერადად - სხვადასხვა კლასებში. ასევე შესაძლებელია მისი მოდიფიცირებაც - ქართულ ან რუსულ ენებზე შესაბამისი გაკვეთილებისთვის.
ვფიქრობ, უკეთესი იქნებოდა ინტეგრირებული გაკვეთილი დამეგეგმა და ჩამეტარებინა კოლეგებთან ერთად. აქცენტების გაკეტება ქართველ ნომინანტებზე, უფრო ვრცლად, შეიძლება მომავალში განვახორციელო..
რესურსი 3
ინსტრუქცია
ეს რესურსი პოსტერია, თვალსაჩინო მასალა, რომელიც შვქმენი გაკვეთილზე VII კლასთან მუშაობის პროცესში და ძალიან დამეხმარა მოსწავლეთა ზეპირი მეტყველების უნარის განვითარებაში. VII კლასში ვმუშაობ NEW INSPIRATION 1 -ით და მე-8 თავის მე4 გაკვეთილის თემაა-- Invitation cards.
პოსტერი გამიზნულია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის ინგლისური ენის გაკვეთილებზე სხვდასხვა კლასებთან და პასუხობს ესგ გათვალისწინებული ზეპირი მეტყველების უნარის განვითარებას მეშვიდე კლასში...თუმც სხვა კლასებთანაც ვცადე და კარგად იმუშავა --კითხვებზე: what' s this email of teacher for ?...what's this message of friend for?
რეფლექსია
2018 წლის 25 მაისს გამოვიყენე ეს რესურსი-პოსტერი ინგლისური ენის გაკვეთილზე VII კლასთან. ამ აქტივობამ გამოიწვია მოსწავლეთა დაინტერესება, წახალისება და აქტიურობა. მათ გაუადვილდათ საკმაოდ ძნელად დასალაგებელი სიტყვათა სწორი წყობის გამოყენება საუბარში.
რესურსი 3
ინსტრუქცია
ეს რესურსი პოსტერია, თვალსაჩინო მასალა, რომელიც შვქმენი გაკვეთილზე VII კლასთან მუშაობის პროცესში და ძალიან დამეხმარა მოსწავლეთა ზეპირი მეტყველების უნარის განვითარებაში. VII კლასში ვმუშაობ NEW INSPIRATION 1 -ით და მე-8 თავის მე4 გაკვეთილის თემაა-- Invitation cards.
პოსტერი გამიზნულია მრავალჯერადი გამოყენებისთვის ინგლისური ენის გაკვეთილებზე სხვდასხვა კლასებთან და პასუხობს ესგ გათვალისწინებული ზეპირი მეტყველების უნარის განვითარებას მეშვიდე კლასში...თუმც სხვა კლასებთანაც ვცადე და კარგად იმუშავა --კითხვებზე: what' s this email of teacher for ?...what's this message of friend for?
რეფლექსია
2018 წლის 25 მაისს გამოვიყენე ეს რესურსი-პოსტერი ინგლისური ენის გაკვეთილზე VII კლასთან. ამ აქტივობამ გამოიწვია მოსწავლეთა დაინტერესება, წახალისება და აქტიურობა. მათ გაუადვილდათ საკმაოდ ძნელად დასალაგებელი სიტყვათა სწორი წყობის გამოყენება საუბარში.
უცნობი ბარათების წაკითხვის შემდეგ, გააზრების შემოწმების მიზნით, ჩავატარე აქტივობა -- კითხვა-პასუხის მეთოდით,(what's the email of teacher for? what's the message of doctor for?..)როგორ გაიგეს წერილების შინაარსი და ამ პოსტერით ვავარჯიშე აზრის სწორად გადმოცემაზე.
ჩემს მოსწავლეებს მეშვიდე კლასში უკვე აქვთ საკმარისი ლექსიკური მარაგი და კომუნიკაციის უნარი. ხალისით იმუშავეს წყვილებში - სამოდელო წინადადების მიხედვით მაგალითების მოსაყვანად. ტექსტის გააზრების შემდეგ, სწორად გამოიყენეს პოსტერი გამართული წინადადებების ასაგებად და სწორი პასუხების დასაბრუნებლად.
ამ პოსტერს შევთავაზებ კოლეგებსაც, გავაცნობ და შესაძლებელია მოისურვონ მისი გამოყენება სხვა კლასებთანაც.
ჩემს მოსწავლეებს მეშვიდე კლასში უკვე აქვთ საკმარისი ლექსიკური მარაგი და კომუნიკაციის უნარი. ხალისით იმუშავეს წყვილებში - სამოდელო წინადადების მიხედვით მაგალითების მოსაყვანად. ტექსტის გააზრების შემდეგ, სწორად გამოიყენეს პოსტერი გამართული წინადადებების ასაგებად და სწორი პასუხების დასაბრუნებლად.
ამ პოსტერს შევთავაზებ კოლეგებსაც, გავაცნობ და შესაძლებელია მოისურვონ მისი გამოყენება სხვა კლასებთანაც.
No comments:
Post a Comment